Znasz to uczucie – otwierasz paczkę i słyszysz przyjemny szelest? Istny ASMR dla Twoich zmysłów. Nie jesteś odosobnionym przypadkiem, większość z nas lubi takie doznania zmysłowe zarówno, gdy samodzielnie otwiera przesyłkę, jak również, gdy paczuszka jest otwierana przez kogoś innego.
Opening
Opening, czasami zwany unboxingiem, zbiera wiele like’ów na portalach społecznościowych. Infuencerzy nagminnie dokonują tak zwanego otwarcia paczek, które zamówili lub które otrzymali w ramach promowania danego produktu. W takich filmach ważne jest dosłownie wszystko. Nie tylko sam produkt, który powinien sam siebie obronić, ale także otoczka. Taką otoczę bardzo lubią potencjalni konsumenci. Unboxing zazwyczaj trwa długo, zwłaszcza, jeżeli dochodzą do tego wrażenia typowo ASMR, które mają nas uwrażliwić na dane odgłosy. Tworzy się przy tym proces otwierania paczki, który trwa i trwa, tak długo, jak o tym pamiętamy. Im więcej pojawi się elementów szeleszczących, wydających przyjemne odgłosy, tym lepiej. Taki elementem jest papier do pakowania, ale oczywiście nie taki zwykły. Papier powinien mieć odpowiednią gramaturę, w odpowiedni sposób wydawać szelest, a co bardzo istotne, powinien być po prostu piękny. Ekskluzywny papier pakowy to dopiero gratka. Moglibyśmy powiedzieć, że to tylko papier, ale w jakim błędzie są Ci, którzy tak uważają. To nie tylko papier, to wrota do produktu, to element zaskoczenia klienta, to również element oczekiwania na to, co znajduje się pod nim. W taki sposób zapakowana koronkowa bielizna, elegancka bluzka, klasyczna muszka lub krawat, albo kosmetyki i od razu produkt zyskuje na wartości. Dochodzi do tego user experience, który daje niesamowity efekt.
Jaki papier do pakowania wybrać?
Decyzja o wyborze papieru pakowego nie jest prosta. Oferta jest bardzo szeroka i dotyczy nie tylko kolorystyki, ale również rozmiarów papieru, gramatury, a także indywidualnych ustaleń związanych z personalizacją. Na papierze możemy nadrukować logo firmy, elementy florystyczne, wybrane grafiki – jednym zdaniem, wszystko to, co podsunie nam wyobraźnia.
Czy warto inwestować w papier do pakowania? Zdecydowanie tak! Jak już wspomnieliśmy podnosi on walory samej przesyłki. Paczka nabiera dodatkowej wartości. W przypadku osób, które dodatkowo zajmują się unboxingiem podczas relacji na żywo w internecie jest to dodatkowy element, w którym mogą zaprezentować daną markę i zwrócić uwagę na jej nazwę. Taki papier doskonale sprawdzi się również na wszelkiego rodzaju uroczystości, jak urodziny, imieniny czy święta, gdy chcemy kogoś obdarować i zależy nam, żeby odpakowywanie prezentu nie polegało jedynie na wyciągnięciu go z papierowej torebki.